Kul och inte alls kul

Tjo ho, här firar vi ikväll med tårta! till vadå - ja vi har ju ÄNTLIGEN fått bygglov till det hus som redan fått en egen blogg - DET VAR PÅ TIDEN!! Tack alla grannar som inte protesterade det minsta och tack kommunen för att ni tyckte det var ett bra hus fastän det inte alls ser ut som alla andra hus i byn;) Det var det roliga att förtälja.

Det tråkiga är att vårt lilla russ Bandola som vi haft sen i början av juni nu fått åka hem till sitt riktiga hem i Allsta. Åh vad det är sorgligt att titta ner i hagen och veta att han inte väntar på oss längre där. Gosiga gulliga Bandola.

Kommentarer

  1. Tjoho! Hurra! Grattis! Så kul att Ni fått lov att bygga!

    SvaraRadera
  2. Jo men Hej!
    Nu har vi hittat hit. Så tråkigt att Bandola har flyttat hem. Jocke tycker att du ska lägga tiden på bygget istället för att nörda vid datorn med blogg och sånt tjafs. Han är inte så mycket för datorer :-D
    Här är det dax att rycka på sig ridstövlarna för att åka till Riiby och hästarna. Trist att mammor bara får stå bredvid och sukta.
    Ha det gott. Vi höres!
    /Helen

    SvaraRadera
  3. Nytt försök till att kommentera i bloggen! Det är inte det lättaste fast jag bor nästan granne??? ;) Grattis till Bygglovet måste jag förståss säga! Jag missade nog sms´et att det vankades tårta i tunbyn! ;)

    SvaraRadera
  4. Tjoho! jag lyckades skriva en kommentar ... anonym fick jag visst vara! Men får väl avslöja mig här istället ..../Allan

    SvaraRadera

Skicka en kommentar