Badrumstuk

Söta Sara, tack för tyck! Alla mina konstiga motiv att det ska vara lättskött - när började jag bry mig om repor och eller små fläckar.... Å vad innebär inte en vansinnigt lättskött inredning - säkert en massa kemiska material och en massa slipenergi... Klart man ska ha naturmaterial - hur kunde jag tänka nåt annat?! Tack Sara för påminnelser! Så...

- Ölandssten >> 
vs
- Offerdaglsskiffer >>
Jag tror det blir Ölandsstenen - på golven i badrummen. Verkar bättre att underhålla rent mijömässigt, lite tjusigare jo... Och Öland, min favorit-ö, sen mina fyra fantastiska somrar under ungdomen - och fortfarande några av mina finaste vänner som bor eller själva bott där:)

Så blir det den vita svanenmärkta kakelplattan på väggen. En ganska stor vit avlång platta.

Och här är badrumsmöbeln >> (den svarta...)

Kommentarer